piątek, 31 maja 2013

lot

Hej. ♥ Tak jak wspomnialam w poprzednim poscie kilka nastepnych notek bedzie poswiecone mojemu wyjazdowi do Polski. Otóż na pierwszy ogień idzie mój pierwszy lot samolotem. W sumie gdy mieszkalam jeszcze w Polsce nie sadzilam ze kiedykolwiek uda mi sie nim polecieć. A tu prosze bedac w Anglii okazalo sie to normalnym transportem by dostac sie do Polski. :) Beda tu zdjecia z obu moich lotow pierwszego i powrotnego :










a tu już drugi lot powrót do UK :( 



Ogolnie pierwszy lot byl dla mnie milszy ^^ 
Napewno przy pierwszym samolot mial lepsze ladowanie nzi start natomiast przy drugim start bo ladowallismy przy deszczowej pogodzie :(

Ale ogolnie niezapomniane wrazenia z obu! ♥



10 komentarzy:

  1. leciałam raz samolotem, fajnie jet :D niedługo lecę znowu ;)

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tego pobytu w Anglii! Sama chcę od dłuższego czasu polecieć do Londynu^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ! :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    breakingalltherecords.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze nie latałam...boje się


    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego sie bac ;) ja to traktuje jako jedno z lepszych doswiadczen w swoim Zyciu ^^

      Usuń
  5. Ja jeszcze nie latałem, ale wszystko przede mną.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zdjęcia. Ja mam pierwszy lot przed sobą. Zobaczymy jak to u mnie będzie :)

    (thepaulliens.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe zdjęcia ! zazdroszczę ci pobytu w Angli (:

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia!:)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie leciałam samolotem, boje się :)
    mam nadzieje, że podróż się udała!

    OdpowiedzUsuń