czwartek, 30 maja 2013

Wstęp ♥

Hej! To mój pierwszy post, na nowo założynym blogu , poprzednio znajdował się on pod adresem madisiax.blogspot.com, natomiast teraz zdecydowałam się go odświeżyć tworząc go na nowo. Sama nie wiem dlaczego to zrobiłam, ale uznałam że może w ten sposob bede miec wiecej idei na posty? Poza tym dużo moich realnych znajomych go czytało, a w Polsce mieszkałam w małej miejscowości więc to też myślę, że było tego powodem. Trochę o mnie...
A więc mam na imię Madzia, ur. 13.09.1998 r, w tym roku skończę 15 lat . W tamtym roku przeprowadziłam się do Wielkiej Brytanii, teraz mieszkam w prawie jej centrum, natomiast decyzja o moim zamieszkaniu w Anglii czy w Polsce wciąż się waha. Napewno nie zostajemy tu na zawsze ^^ 
Obecnie jestem 2 dzień w domu po przyjeździe z Polski, więc napewno kilka następnych postów będzie dotyczyło właśnie mojego pobytu w Pl. 
Coś tak pesymistycznie mi ten post wyszedł. ;)  Teraz muszę go troche rozweselić. :)
Postaram się prowadzić bloga, najbardziej kreatywnie jak tylko potrafię! :) 
Mam nadzieje, ze kazdy znajdzie tutaj choc malutki element dla siebie ! ♥


Papa!  ♥

7 komentarzy:

  1. O, ja też dziś napisałam pierwszy post na blogu :D
    Obserwuję, liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaobserwuje, liczę na to samo :)
    http://axl1205.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcie, życzę powodzenia :)
    Postaram się wpadać tutaj częściej ;)

    OdpowiedzUsuń