niedziela, 2 czerwca 2013

Część dalsza

Hej! Witam was  w niedziele - ostatni dzien dlugiego weekendu. Trudno mi sie oswoic z myślą ze jutro mam iść do szkoly. Nie moge sie do tego przyzwyczaić ponieważ od 3 tygodni nie chodze do szkoly ze wzgledu na moj pobyt w Polsce. W sumie nie bylo mnie 2 tygodnie a 3 tydzien byl wolny. Wiec ide jutro do szkoly pierwszy raz po 3 tygodniach! :( Nie wiem jak ja sie zbiore ale jakos bede musiala... Nawiazujac do tytulu posta chcialam wam pokazaz czesc dalsza fotek z sesji ktora zaczelam pokazywac wam wczoraj natomiast wczoraj pokazalam wam tylko fotki na ktorych jestem sama a dzis pokaze wam zdjecia na ktorych jestem z przyjaciolka.♥ 









2 komentarze:

  1. Piękne jesteście :) Ładne zdjęcia :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://insignificantbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń