piątek, 14 czerwca 2013

weekend ♥

Hejka. ♥ Przepraszam, że przez ostatnie dwa dni jakoś nie mogłam zebrać się do napisania żadnego posta. Wynikło to z braku czasu, weny lub poprostu zapału. Ten tydzień jak nigdy, minął mi bardzo szybko. Ugh, jeszcze 5 tygodni szkoły, jak sobie o tym pomyśle to mnie zbiera na płacz. Jak wakacje moge sie zaczynać dopiero 19 lipca?! naprawde czasami system angielskiej szkoły mnie przeraża. Ponarzekałabym sobie więcej, ale nie chce psuć sobie humoru w piątek ;)


jakieś przypadkowe zdjęcie robione jakieś tydzień temu ;)

8 komentarzy:

  1. Ładnie wyszłaś,ja jutro niestety do szkoły idę O_O tak w sobotę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ouł, współczuje. My na szczęście/nieszczęście męczymy się w szkole do 28 czerwca.
    Powodzenia w szkole ! I miłego weekendu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz pięękne wlosy *.*
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oups. Głupio,że tak późno u Was rozpoczynają się wakacje, ale pewnie zleci. szybko :) Ja mam wrażenie,że wrzesień był zaledwie kilka dni temu,a teraz już czerwiec jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem mnie tez ten rok szkolny szybko zleciał :)

      Usuń